فرماندار خدابنده اعلام نمود:

ممنوعیت برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذری

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۲۶۵۷
ممنوعیت برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذری
ایوب بیگدلی فرماندار خدابنده از جمع آوری ایستگاه‌های صلواتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بیگدلی بیان داشت به منظور پیشگیری از کرونا و خطرات ناشی از آن برپایی ایستگاه‌های صلواتی و هرگونه پذیرایی در آن ممنوع است.
وی افزود بر اساس دستورالعمل، مراسم عزاداری ماه محرم صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله حداقل ۲ متر از هر طرف و تجمعات حداقلی برگزار می‌شود، زمان برگزاری مراسم نیز حداکثر باید ۲ ساعت باشد، جابه‌جایی هیئت‌ها، دسته‌روی و نیز استفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه ممنوع است اما برگزاری مراسم سینه‌زنی و زنجیرزنی (با زنجیرشخصی) در محل مراسم و بدون جابه‌جایی مجاز است و همچنین توزیع چای و شربت و شیر و.... در هیات های عزاداری را منتفی دانست و امسال پذیرایی در محل برگزاری مراسم نخواهیم داشت.
فرماندار خدابنده با قدر دانی از عملکرد کادر سلامت شهرستان در مقابله با کرونا افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا مدیریت هیأت‌های مذهبی و مجالس روضه و عزا بسیار مهم است و بر حضور کارشناسان بهداشت محیط در مراسمات برای آموزش و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد باید ابتلا به بیماری را در هیئت‌های مذهبی به حداقل برسانیم و برای سالم ماندن از کرونا هیچ راهی جز اجرای صحیح پروتکل‌ها را نداریم و باید از انجام دورهمی‌ها چشم بپوشیم و از تمامی شهروندان خواست همکاری لازم را برای اجرای پروتکل های بهداشتی را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز