معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تلویزیون و فضای مجازی جایگزین ستادهای تبلیغاتی در انتخابات دور دوم مجلس

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸۰
تلویزیون و فضای مجازی جایگزین ستادهای تبلیغاتی در انتخابات دور دوم مجلس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۱۳ شهریور به مدت یک هفته آغاز شده و بر اساس شرایط ناشی از شیوع کرونا، برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی جایگزین ستادهای تبلیغاتی نامزدها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: فیلم و گفت و گوی ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، به مدت ۳۰ دقیقه برای هر یک نامزدها تهیه شده و قرار است در سه نوبت از سیما و در سه نوبت نیز از طریق رادیو پخش شود.  

وی ادامه داد: در کنار تبلیغات از طریق صدا و سیما، نامزدها می توانند در فضای مجازی نیز کانال های مشخصی را برای امر تبلیغات راه اندازی کنند.

مرادی نافچی با بیان اینکه رصدهای لازم بر تبلیغات در فضای مجازی از سوی نهادهای نظارتی انجام می شود، تصریح کرد: توصیه ما به هواداران نامزدها این است که در کارزار تبلیغات صرفا به معرفی نامزد مورد حمایت خود و برنامه های او اهتمام داشته باشند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: بر خلاف مرحله نخست انتخابات، در دور دوم، نامزدها، ستاد انتخاباتی نخواهند داشت و تشکیل جلسات، نشست ها و تجمع های تبلیغاتی در منازل و مجالس، ممنوع است.  

وی افزود: انتخابات دور دوم مجلس در زنجان همزمان با سراسر کشور روز ۲۱ شهریور برگزار می شود و زمان رأی گیری در این روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است.

 در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز