در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان مطرح شد؛

خرید سرور ۱۰۰ میلیون تومانی برای تقویت زیر ساخت‌های مجازی

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۶۶۱۱
خرید سرور ۱۰۰ میلیون تومانی برای تقویت زیر ساخت‌های مجازی
جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، مفدا، کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در خصوص مسائل مختلف آموزشی، صنفی و فرهنگی نظرات خود را بیان، و معاون آموزشی، فرهنگی دانشجویی و رییس دانشگاه پس از شنیدن نظرات، به بیان پاسخ در خصوص دغدغه‌های دانشجویان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  عمده مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان، در خصوص مشکلات آموزش مجازی و نبود زیرساخت‌های مناسب، عدم پاسخگویی برخی مسئولین به دغدغه‌های دانشجویان، مشکلات خوابگاه آوینی، کمرنگ شدن نقش دانشجو در تصمیمات دانشگاه ،کمبود بودجه‌های اختصاص داده شده به فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات دانشجویان در کمیته دانشجویی مقابله با کرونا و گلایه از برخی کمبودها بود .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پاسخ به پاره‌ای از سخنان دانشجویان، از رعایت سلسله مراتب در پیگیری مشکلات آموزشی سخن گفت و افزود: مشکلات آموزش را در ابتدا از کارشناس آموزش دانشکده، سپس مدیر دانشکده و در ادامه از معاون آموزشی دانشکده سوال نمایید و اگر پاسخی دریافت نکردید به مدیر و معاون آموزشی دانشگاه مراجعه کنید.

دکتر مهدی قائمی با بیان اینکه در اتاق من به روی همه دانشجویان باز است و همیشه به مراجعات دانشجویی پاسخ‌گویی صورت می‌گیرد تصریح کرد: انجام تغییرات در کادر آموزش برخی واحدها به علت اعتراض دانشجویان در عدم پاسخگویی بوده است.

وی در خصوص تخفیف شهریه دانشجویان در دوران کرونا اظهار داشت: ما از چند ماه پیش پیگیر این موضوع بودیم و ۲ روز پیش مصوبه‌ای از وزارت به دست ما رسید که در دستور کار هیئت رئیسه دانشگاه جهت اجرا و تصویب قرار گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به کوتاه بودن دوره‌های کارآموزی افزود: به خاطر خلوت کردن خوابگاه‌ها مجبور هستیم طول این دوره‌ها را کاهش دهیم.

دکتر قائمی از خرید سرور ۱۰۰ میلیون تومانی جهت تقویت زیر ساخت‌های مجازی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که آموزش مجازی در ترم آینده تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز