با حضور در آزمایشگاه بهار و آموزشگاه زبان گویش:

کارآفرینان نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارند

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۷۸۵۲
کارآفرینان نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارند
یوسفی عنوان کرد: کارآفرینی فرآیندی است که از طریق آن فرد کارآفرین، ضمن شناسایی فرصت‌ها از طریق نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش جدیدی در حوزه‌های اقتصادی یا اجتماعی به وجود می‌آورد و از همین رو کارآفرینان همواره به‌عنوان عامل تغییرات اقتصادی نقش مهمی در رشد و توسعه کشورها دارا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر نقش کارآفرینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

محمد رضا یوسفی با حضور در آزمایشگاه بهار و آموزشگاه زبان گویش از مدیران این دو مجموعه به‌عنوان منتخبین کارآفرین سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سال 98-97 با اهدای لوح و تندیس تجلیل و تقدیر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به شرایط کنونی جامعه که برگزاری هرگونه مراسم در استان‌های قرمز از لحاظ شیوع کرونا ممنوع است، گفت: جا داشت که مراسمی در خور مقام کارآفرینان برتر برگزار گردد ولی متاسفانه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این توفیق حاصل نشد .
یوسفی عنوان کرد: کارآفرینی فرآیندی است که از طریق آن فرد کارآفرین، ضمن شناسایی فرصت‌ها از طریق نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش جدیدی در حوزه‌های اقتصادی یا اجتماعی به وجود می‌آورد و از همین  رو کارآفرینان همواره به‌عنوان عامل تغییرات اقتصادی نقش مهمی در رشد و توسعه کشورها دارا هستند.
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی می‌باشد.
یوسفی در ادامه گفت: هر ساله جشنوراه کارآفرینان برتر در سطح استانی و کشوری با هدف شناسایی کارآفرینان نمونه برای معرفی آنان به‌عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه و به‌خصوص جوانان به منظور تشویق افراد به کارآفرینی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور برگزار می‌شود.
شایان ذکر است: در سیزدهمین دوره جشنوراه کارآفرینان برتر سال 98-97 استان زنجان در مجموع هشت نفر به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند که سه نفر در بخش صنعت، سه نفر در بخش خدمات و دو نفر نیز در بخش کشاورزی هستند.
 حمیدرضا امیرمقدمی، مدیر آزمایشگاه بهار و مهدی یوسفیه، مدیر آموزشگاه زبان گویش به‌ترتیب عناوین اول و دوم کارآفرین برتر در حوزه خدمات را کسب کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز