مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان خبر داد:

کسب رتبه اول روابط عمومی بهزیستی خدابنده بین ادارات استان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۰
کسب رتبه اول روابط عمومی بهزیستی خدابنده بین ادارات استان
رباب موحد گفت: این انتخاب بر اساس ارزیابی بر مبنای ایجاد رقابت برابر ،بهبود فعالیت ،میزان اطلاع رسانی،توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی و رعایت حقوق شهروندی براساس دستورالعمل‌های موجوداز طریق فرمانداری شهرستان خدابنده صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات کارشناس روابط عمومی شهرستان خدابنده به دلیل کسب رتبه برتر بین ادارات این شهرستان تقدیر نمود .

 رباب موحد گفت :این انتخاب بر اساس  ارزیابی بر مبنای ایجاد رقابت برابر ،بهبود فعالیت  ،میزان اطلاع رسانی،توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی  و رعایت حقوق شهروندی براساس دستورالعمل‌های موجوداز طریق فرمانداری شهرستان خدابنده  صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی آمیخته ای از  فن و هنر ارتباطات  است اذعان داشت :روابط عمومی باعث تقویت روابط ارکان مختلف اجتماعی و عامل موثر و سازنده در تحول و پویائی بیشتر در جامعه در مسیر اقناع افکار عمومی و تصمیم سازی است.

موحداظهار کرد : کسب عنوان برتر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرائی ادارات شهرستان خدابنده برگرفته از تلاش ،ایجاد اعتماد عمومی ،امیدبخشی ، پاسخگوئی و تعهد به حوزه روابط عمومی است.  

وی با اشاره به اینکه زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبرو اطلاع رسانی است  افزود : توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی است  و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت های هنرمندانه روابط عمومی میسر می شود، هنر مردم داری و آگاهی بخشی و ایجاد امیددر جامعه زمینه ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز