مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

سهم یک هزار و ۸۰۰ نفری زنجان از مشاغل خانگی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۹۰۵۴
سهم یک هزار و ۸۰۰ نفری زنجان از مشاغل خانگی
محمدرضا یوسفی اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی برای زنجان پس از اجرای آزمایشی و پایلوت در 9 استان دیگر، از شهریور ماه سال‌جاری در سایر استان‌ها از جمله زنجان نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی برای زنجان خبر داد و گفت: سهم استان زنجان از مجموع 54 هزار و 300 نفر هدفگذاری کشوری برای اجرای طرح توسعه مشاغل کسب و کارهای خانگی یک هزار و 800 نفر است.

محمدرضا یوسفی  اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی برای زنجان پس از اجرای آزمایشی و پایلوت در 9 استان دیگر، از شهریور ماه سال‌جاری در سایر استان‌ها از جمله زنجان نیز آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر این اساس متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کشوری طرح به آدرس inhb.ir  در این طرح مشارکت کنند.
وی ادامه داد : این طرح شامل مراحل شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و اتصال به بازار و با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان به عنوان نهاد توسعه‌ای واسطه‌ای و تسهیل‌گر اجرا می‌شود .
یوسفی خاطر نشان کرد : این طرح بر اساس ساختار تعریف شده در آن 16 هدف از جمله بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران‌، برندسازی محصولات خانگی در جال اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کاهش ریسک اولیه در کسب و کارهای خانگی، تشکیل شبکه و خوشه سازی و تربیت تسهیل‌گران از بین فعالین کسب و کارهای خانگی نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد:  سهم استان زنجان از مجموع 54 هزار و 300 نفر هدفگذاری کشوری برای اجرای طرح توسعه مشاغل کسب و کارهای خانگی یک هزار و 800 نفر است.

 

نظر شما