معاون استاندار زنجان:

ماسک به قیمت مصوب در زنجان عرضه می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۴۲۱۶
ماسک به قیمت مصوب در زنجان عرضه می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: بر اساس گزارشها عموم مردم این استان ماسک مورد نیاز خود را به مبلغ ۲ هزار تا ۲ هزارو ۵۰۰ تومان و حتی با قیمت های مختلف، خریداری می‌کنند که به صراحت اعلام می‌کنم ماسک در استان به قیمت یک‌هزار تا یک‌هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: عرضه ماسک به مبلغ بیشتر از قیمت مصوب پذیرفتی نیست و در این راستا معاونان سیاسی فرمانداران تابعه استان مسؤول کمیته نظارت بر داروخانه ها هستند که طبق پیش بینی انجام گرفته فروشگاههای بزرگ نیز به عرضه این محصول اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در صورتی که داروخانه و یا فروشگاهی بالاتر از قیمت مصوب ماسک به مشتریان عرضه کند، به طور حتم تعزیر خواهد شد گفت: مسؤولان ذی ربط به کمیسیون نارضایتی اجتماعی دعوت خواهند شد.

مرادی با تاکید بر اینکه مسؤول اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی مدیر دستگاه اجرایی مربوطه است، اظهار داشت: طی ارزیابی هایی که آغاز شده در صورت بی توجهی و عدم اقدامات یاد شده از سوی مدیر پس از اخذ توضیحات، تذکرات لازم داده خواهد شد.

مرادی افزود: انتظار بر این است که دبیرخانه ستاد، اجرای مصوبات را به دقت مورد بررسی قرار دهد و میزان تحقق آنها را از سوی فرمانداران، ادارات و سازمان ها احصا کرده و طی جلسات آینده گزارشی ارائه شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: پیش بینی ها از پیک مجدد بیماری در این استان حکایت دارد که چنین وضعیتی در دیگر استان های کشور نیز حاکم شده است.

وی اضافه کرد: بر ابن مبنا ادارات مربوطه طی هفته آینده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی جلسات برنامه ریزی و مداخلات لازم را انجام دهند و صورتجلسه را به معاونت سیاسی و دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

مرادی افزود: فرمانداران استان، اداره تعاون، سازمان صمت و اتاق اصناف، شهرداری های زنجان، ابهر، خرمده و خدابنده، در خصوص بحث اطلاع رسانی و اقناع سازی رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص در حوزه آموزش و پرورش و بانک ها توجه ویژه ای داشته باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد:  در زمان حاضر ۲۰ تا ۲۵ درصد دانش آموزان استان در شرایط کرونایی بصورت حضوری در کلاسهای درس تحصیل می کنند و این موضوع بیانگر آن است که گروههای هدف باید آموزش های لازم خود را از طریق تلویزیون و یا شبکه شاد پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: در این میان به لحاظ مشکلات اقتصادی برخی دانش آموزان فاقد تبلت هستند که در این زمینه فرمانداران استان جلسه ای با هدف راه اندازی پویش کمک به دانش آموزان بی بضاعت با هدف تامین این نوع وسیله به سرعت در هفته آینده تشکیل و اقدامات مداخله ای،  جلب و جذب مشارکت ها را انجام و نتایج را اعلام کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: این استان با تعاملات بین بخشی با استان های همجوار و با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرمانداران نسبت به تردد مسافران به استان های آلوده تر کنترل و مداخلات لازم را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: شهرستان خرمدره  همواره وضعیت قرمز کرونایی داشته و در این خصوص باید اقدامات مضاعف شده و مرکز بهداشت استان نیز کار میدانی از واحدهای نانوایی، خواربارفروشی ها و اغذیه فروشی ها را  انجام و با متخلفان برخورد کند.

وی  با بیان اینکه واحدهای قصابی نیز با سلامت مردم در ارتباط کامل هستند، تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی در این خصوص نظارت را افزایش دهد و با تشکیل جلساتی رعایت پروتکل های بهداشتی در مکانهای عمومی نظیر پاساژ و مجتمع ها بیش از گذشته جدی گرفته شود.

مرادی تصریح کرد: با هر نوع واحد خدمات رسان که در شرایط کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، مماشات نشده و واحد متخلف پلمب خواهد شد چراکه سلامت مردم در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از واحدهای نانوایی ها نماینده شرکت غله نیز حضور داشته باشد تا کیفیت آرد تحویلی مورد بررسی و ارزیابی لازم قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز