مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین:

ملاحظه کاری آفت سیستم اداری است

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۴۲۴۱
ملاحظه کاری آفت سیستم اداری است
جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در این جلسه ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس، با اشاره به این که در نظام اداری نظم، شفافیت و قانون اصل است گفت: افراد نباید حیطه روابط شخصی را با رفتار اداری در هم آمیزند و سلایق و علاقه های شخصی را مباحث کاری دخالت دهند. ملاحظه کاری آفت سیستم اداری است و نباید در سیستم بروکراسی وجود داشته باشد بلکه افراد باید بر اساس قواعد و مقررات رفتار سازمانی از خود نشان دهند.

 وی با اشاره به این که در زیست بودم جدید ما  هر لحظه نگران وضعیت دانش آموزان هستیم، افزود: چرخش سریع اطلاعات، سازماندهی، توانمندی و چابکی متناسب با تغییرات پیرامونی، شرط موفقیت سیستم و توفیق در ارزیابی هاست.به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تاکید بر تلفیق سه شخصیت معلمی، فردی و اداری کارگزاران دستگاه تعلیم و تربیت، تکثر در تفاسیر قوانین را عامل بازدارنده موفقیت های سازمان ها قلمداد نموده اظهار امیدواری کرد افراد به جای آنکه بر اداره سازمان غالب شوند در قالب سازمان قرار گیرند و با نهادینه شدن نظامی استاندارد از قوانین، عملکرد خدمات رسانی دستگاه تعلیم و تربیت بیش از پیش بهتر شود.

شایان ذکر است در این جلسه مریم محبی رئیس گروه نوسازی، اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، در خصوص عملکرد آموزش و پرورش استان در ارزیابی های صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری و نحوه تدوین و تنظیم گزارشات مذکور توضیحاتی ارائه نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز