در جلسه ستاد درآمدهای مالیاتی استان اظهار داشت:

استاندار زنجان: ۴۷ پرونده مالیاتی که دفاتر آنها خارج از استان بود به استان بازگشت

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۲۷۳۳
استاندار زنجان: ۴۷ پرونده مالیاتی که دفاتر آنها خارج از استان بود به استان بازگشت
استاندار زنجان گفت: از پیگیری نشدن نحوه فروش پسماند روی گله داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد درآمدهای مالیاتی استان اظهار داشت: دستگاه هایی همچون گمرک، امور مالیاتی، راه و شهرسازی، استانداری و ثبت اسناد در وصول درآمدهای مالیاتی بسیار خوب عمل کرده اند و دستگاههایی که درآمدهای پیش بینی شده آنها وصول نشده باید تا 48 ساعت علت آن و نحوه جبران عقب ماندگی را بیان کنند.

مقام عالی دولت در استان با قدردانی از اقدام امور مالیاتی استان مبنی بر انتقال دفاتر مالی واحدهایی که در استان فعالیت دارند ولی دفاتر آنها در خارج از استان بوده و مالیاتشان عاید استان نمی شد گفت: تا به امروز 47 پرونده مالیاتی که پیش از این در خارج از استان زنجان مالیات پرداخت می کردند به زنجان بازگشته است.

وی در ادامه به اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی از محل فروش پسماند روی به استان اشاره کرد و افزود: با تلاش های بسیار و تعامل سازنده با دادگستری، حکم پسماند به نفع مردم صادر و مجوز عملیات جابجایی آن با موافقت وزارت صمت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داده شد ولی تا به امروز نتیجه ای از این اقدامات حاصل نشده و این موضوع باید تا جلسه آینده بررسی و نتیجه اعلام شود.

وی درخصوص مولد سازی و فروش املاک مازاد دستگاههای اجرایی نیز گفت: این اقدام برای تامین بودجه

دستگاههاست و تا کنون 49 ملک برای فروش احصاء شده که برای 29 واحد تمامی مجوزها اخذ شد و برای مابقی نیز در کمترین زمان مجوزهای لازم برای فروش اخذ خواهد شد.

در شش ماه نخست امسال  بیش از 10 هزار میلیارد ریال وصول درآمدهای مالیاتی صورت گرفته که در مقایسه با سال قبل 38درصد افزایش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز