در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۸:

کسب رتبه عالی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در کشور

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۶۶۲۸
کسب رتبه عالی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در کشور
محمدرضا یوسفی: خوشبختانه با تلاش های مضاعف و هماهنگی لازم در تمام حوزه های این اداره کل و همچنین تشریک مساعی و همکاری کارکنان متعهد در این مجموعه ، همچون سنوات گذشته شاهد کسب رتبه های برتر در ارزیابی های مختلف هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال 1398 ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، استان زنجان رتبه عالی را کسب نمود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی با اعلام این خبر که اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان بر اساس مجموع ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی سطح نهایی کشور رتبه عالی را کسب نموده است گفت: خوشبختانه با تلاش های مضاعف و هماهنگی لازم در تمام حوزه های این اداره کل و همچنین تشریک مساعی و همکاری کارکنان متعهد در این مجموعه ، همچون سنوات گذشته شاهد کسب رتبه های برتر در ارزیابی های مختلف هستیم.

یوسفی افزود: افتخار کسب رتبه عالی بر اساس امتیاز نهایی دوره ارزیابی سال 1398 برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان را تقدیم جامعه کاروتلاش استان می کنیم که در راه پیشبرد اهداف عالی وزارت متبوع ، برای رضایت جامعه هدف و رشد و توسعه میهن عزیزمان همواره کوشش می کنند و یاری گر ما هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز