وزیر ورزش و جوانان در زنجان:

تا پایان دولت دوازدهم قرار است ۶۰۰ پروژه در سطح کشور به بهره‌برداری برسد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۶۸۳۳
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از افتتاح 15 پروژه ورزشی استان زنجان گفت: مدیران دولتی همواره باید از آیتم‌های غیردولتی استاده کنند و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۶۰۰ پروژه در سطح کشور تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت هستند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در آئین افتتاح 15 پروژه ورزشی استان زنجان اظهار داشت: تا پایان دولت دوازدهم قرار است 600 پروژه در سطح کشور که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستند به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند زیرساخت‌های خوبی برای کشور رقم بزند، تصریح کرد: همین موضوع می‌تواند برای سلامتی جامعه و ارتقا و وحدت ورزش کشور مفید باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بی‌تحرکی مردم بر اثر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با کمک رسانه ملی و رسانه‌ها ورزش همگانی را در ایام کرونایی گسترش دهیم تا بسیاری از اقشار جامعه به لحاظ فیزیکی بی‌تحرک نباشند. اقدامات خوبی هم در این راستا شده است.

وی با اشاره به لغو مسابقات مهم بین‌المللی از جمله المپیک گفت: در بسیاری از نقاط دنیا ورزش لغو شده و هنوز برگزاری رقابت‌های المپیک مبهم است.

سلطانی‌فر با ابراز خرسندی از افتتاح 15 پروژه ورزشی استان زنجان گفت: مدیران دولتی همواره باید از آیتم‌های غیردولتی استاده کنند و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

 

نظر شما