معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

سیستم بانکی استان زنجان تنها دارنده رتبه عالی در کشور

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۸۳۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از کسب رتبه عالی توسط سیستم بانکی این استان در کشور خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از کسب رتبه عالی توسط سیستم بانکی این استان در کشور خبر داد .

محمد رضا آبی پور ؛ در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان با اعلام این خبر گفت : میزان پایین مطالبات غیر جاری علی رغم درصد بالای نسبت مصارف به منابع در بانک های استان یکی از دلایل ارائه شده برای جذب تسهیلات ویژه به صنایع فعال استان در شورای هماهنگی بانکهای کشور بود .

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد بانک های استان در اعطای تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا ، تصریح کرد : این انتظار در مجموعه مدیریتی استان ایجاد شده است که در فرصت باقی مانده با بررسی های لازم و آسیب شناسی ، بازنگری و بروزرسانی لازم انجام شود تا بتوانیم به تعداد بیشتری از مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا در این مقطع حساس کمک کنیم.

حسن دادگر ؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی بانکهای استان جهت اعطای تسهیلات به مشمولین آسیب دیده از بیماری کرونا ، گفت : متاسفانه علی رغم پیگیری های متعدد ، برخی از معرفی شدگان از طرف دستگاه های اجرایی به دلایل مختلف رغبتی برای دریافت این تسهیلات از خود نشان نمی دهند .

وی اظهار داشت : بالاتر بودن رشد تسهیلات به رشد منابع و افزایش نسبت مصارف به منابع بانک های استان از 89 درصد در اول سال به 91 درصد در پایان مرداد ماه ، نشان از همراهی بیش از پیش سیستم بانکی در استان دارد .

 

نظر شما