در جلسه ویژه ۱۳ آبان در جمع شماری از دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی :

استاندار زنجان: قدرت نظامی ایران ناشی از هوشمندی جوانان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۲۴۵۲
استاندار زنجان: قدرت نظامی ایران ناشی از هوشمندی جوانان است
قدرت نظامی ایران در دنیا و توانمندی و صلابت نیروهای مسلح ناشی از هوشمندی و توانایی جوانان کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ویژه ۱۳ آبان در جمع شماری از دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبرگرامی اسلام( ص) و امام جعفرصادق(ع) و گرامیداشت ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان روز اتحاد بین طلاب، دانشجویان و دانش آموزان است و این روز، روز استواری این قشر، مقابله و مبارزه با زورگویی و استکبار و استبداد و روز رشد جوانان ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: این روز منشاء شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه در این روز واقعه تبعید امام راحل به ترکیه و افشای لایحه ننگین است، گفت: واقعه دوم کشتار دانش آموزان است که در اعتراض به حکومت پهلوی شماری از جوانان در دانشگاه تهران قتل عام شدند.
حقیقی، واقعه سوم را تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ بیان کرد و اظهارداشت: امام راحل این روز را انقلاب دوم نام نهادند.
وی ادامه داد: در این سه واقعه دانش آموزان و جوانان نقش مهمی داشتند و نکته مهمی در این وقایع رخ داد که می توانیم طراحی، برنامه‌ریزی و قدم های استکبار و استبداد از جمله آمریکا را در آن ببینیم.
استاندار زنجان گفت: در زمان حاضر نیز این مهم وجود دارد و تنها شکل و ماهیت استکبار متفاوت نسبت به گذشته شده است.
حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر کشورهای عربی تامین کننده منافع استبداد و استکبار از جمله آمریکا هستند، یادآوری کرد: صدام نیز در زمان حاکمیت خود منافع آنها را تامین می کرد و جوانان این زمان عاشقانه تابع بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بودند که توانستند توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی را برملا کرده و دشمنان را شکست دهند.
استاندار زنجان گفت: در حال حاضر نیز دشمنان اسلام در حال طراحی و برنامه ریزی علیه ایران اسلامی و به دنبال توطئه هستند.
حقیقی با بیان اینکه تربیت داعش و افراطی ترین مردم  را برای اسلام داعشی در مقابل اسلام محمدی آغاز کردند و خوشبختانه در این خصوص نیز نتوانستند به اهداف خود نایل شوند که دست به تحریم زدند.
وی تاکید کرد: سایه شوم دشمنان همواره بر ایران اسلامی افکنده شده است که توطئه های آنان با هوشیاری و بصیرت جوانان این مرز و بوم نقش بر آب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز