استاندار زنجان:

استانداری زنجان دستگاه برتر اعتماد بخش و امیدآفرین کشور معرفی شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷۴
استانداری زنجان دستگاه برتر اعتماد بخش و امیدآفرین کشور معرفی شد
استانداری زنجان در راستای امیدآفرینی و اعتمادبخشی به جامعه نسبت به تشریح برنامه‌های آینده دولت جزو فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان اظهار داشت: این ارزیابی بر اساس گزارش عملکردی که از سوی استانداری زنجان طی هفته دولت امسال به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال شده بود، انجام شده است.

فتح الله حقیقی اظهار داشت: بر این اساس استانداری زنجان در راستای امیدآفرینی و اعتمادبخشی به جامعه نسبت به تشریح برنامه‌های آینده دولت جزو فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور ارزیابی شده و روابط عمومی استانداری مورد قدردانی قرار گرفت و این مهم از سوی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت به استان ابلاغ شد.

وی یادآورشد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای مجموعه مدیران استان است تا با ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های تحت مسوولیت خود خدمات دولت را در بخش های مختلف تبیین و در جامعه اعتمادزایی و امیدآفرینی کنند.

حقیقی تصریح کرد: خدمتگزاران دولت تدبیر و امید طی سالها فعالیت، به رغم تنگناهای اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور تلاش کرده اند خدمات ارزشمندی را ارائه کنند.
وی تاکید کرد: بازگویی عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم علاوه بر ایجاد اعتماد و امید در بین عموم، می تواند در حل بسیاری از مشکلات جامعه نیز اثرگذار باشد.

به گزارش ایرنا، طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل در استان زنجان بهره‌برداری یا کلنگ زنی شد و شمار پروژه های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز