معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عنوان نمود:

ضرورت تشکیل قرارگاه اداری در همه دستگاه‌های اجرایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۸۵۸۱
ضرورت تشکیل قرارگاه اداری در همه دستگاه‌های اجرایی
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به تشکیل یک قرارگاه اداری در همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در آیین معارفه بخشدار مرکزی خدابنده، با اشاره به وجه مشترک همه مدیران اجرایی که خدمت‌گذاری برای مردم و سربازی برای این نظام  است، اظهار کرد: یکی از وظایف ما این است که باید حوزه مسئولیت و ماموریت خود را بشناسیم و به آن واقف باشیم و برای حل مشکلات تصمیمات درستی را اتخاذ کنیم تا شاهد خروجی بهتری باشیم.

وی با بیان اینکه در صدد باشیم که مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مردم را بشناسیم و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم؛ چراکه این مردم هستند که به وجود ما هویت می‌بخشند، تصریح کرد: وضعیت موجود جامعه به لحاظ شرایط کنونی که دغدغه ذهنی برای جامعه ایجاد کرده، بیماری کرونا است که این بیماری خاص استان و شهرستان ما نیست و یک موضوع عام است و همه باید در صدد کنترل این بیماری باشیم.

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد که بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عزا و عروسی و سفرها است، ادامه داد: ما با یک پدیده مواجه هستیم که به فعالیت خود در حال ادامه دادن است و در حال حاضر حوزه نفوذ این ویروس بیشتر شده و برای کنترل آن نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم که این دستگاه‌ها به تناسب نیروی انسانی و با داشتن امکانات مورد نیاز سه وظیفه دارند که شامل اطلاع‌رسانی، اغناسازی و اجرای دقیق مصوبات ابلاع شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه سلامت مردم باید محور تصمیم‌گیری‌ها در همه حوزه‌ها باشد، اظهار کرد: مدیر شهرستان علاوه ‌بر اینکه خود برای حل مسائل و مشکلات در میدان حضور داشته باشد، باید زمینه را برای حضور مدیران استانی نیز فراهم کند و از تصمیماتی که خروجی آن نارضایتی مردم را درپی دارد، جدا جلوگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب یک مدیر بومی ضریب ماندگاری بیشتری دارد؛ چراکه با حوزه ماموریت و کاری خود بیشتر آشنا است، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع اولویت امروز ما است و خدماتی که در همه‌ حوزه‌ها به مردم ارائه می‌شود باید شهروندان از آن راضی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز