دبیر ستاد پروژه مهر استان خبر داد:

اعلام نتایج ارزیابی مناطق ۱۴ گانه استان در فعالیت های پروژه مهر ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۸۷۲۴
اعلام نتایج ارزیابی مناطق ۱۴ گانه استان در فعالیت های پروژه مهر ۹۹
معاون آموزش متوسطه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری ستاد پروژه مهر استان در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش های صورت گرفته از سوی همه همکاران فرهنگی در سطح استان و مناطق و نواحی اعم از مدیران محترم مدارس و اعضای شورای پروژه مناطق و استان بتوانیم جایگاه خوبی در سطح کشور برای استان زنجان رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نتایج ارزیابی مناطق 14 گانه استان در فعالیت های پروژه مهر 99 استان زنجان اعلام شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران در سطح مناطق و نواحی در اجرای پروژه مهر 99 با اشاره به لزوم دقت در ارزیابی کمی و کیفی عملکرد شوراهای پروژه مهر مناطق و نواحی، افزود: این ارزیابی با محوریت دبیر خانه ستاد پروژه مهر و با همکاری مسئولین و اعضای کارگروه های 9 گانه  این ستاد درسطح استان و در دو مرحله انجام گرفت و نتایج ارزیابی آن به همه مناطق ابلاغ گردید.

وی  توجه به سطح انتظارات از مناطق و نواحی در فعالیت های کمی و کیفی پروژه مهر متناسب با ظرفیت و امکانات  آنها را مهم دانسته و افزود: در این راستا امسال نیز همانند سال گذشته مناطق بر اساس شاخص جمعیت دانش آموزی و در سه سطح مناطق کم جمعیت، با جمعیت متوسط و مناطق پر جمعیت مورد ارزیابی قرار گرفت.

بهرامی در ادامه با اشاره به اقتضائات زمانی و نیاز به برنامه ریزی در دو حوزه آموزش های مجازی و غیرحضوری و تولید محتوای آموزشی و  همچنین بهداشت و سلامت دانش آموزان در شرایط کرونایی در سال تحصیلی پیش رو، تشکیل دو کارگروه جدید  با عناوین سلامت و امور بهداشتی و آموزش و تولید محتوا در سطح استان و مناطق در کنار 7 کارگروه دیگر را از ابتکارات امسال استان برشمرد. همچنین به جهت اهمیت و ضرورت، کارگروه  جذب و پوشش تحصیلی که طی سنوات گذشته فقط در سطح مناطق تشکیل می شد امسال  برای راهبری موثرتر در زمینه جذب و افزایش  پوشش تحصیلی دانش آموزان برای اولین بار در سطح استان و با مسئولیت معاون محترم سوادآموزی اداره کل تشکیل گردید.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری ستاد پروژه مهر استان در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش های صورت گرفته از سوی همه همکاران فرهنگی در سطح استان و مناطق و نواحی  اعم از مدیران محترم مدارس و اعضای شورای پروژه مناطق و استان بتوانیم جایگاه خوبی در سطح کشور برای استان زنجان رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز