در خصوص تعطیلی اصناف گروه دو ، سه و چهار در طی دو هفته آتی

مهار کرونا در استان زنجان با همراهی و همدلی اصناف میسر می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۹۲۰۸
مهار کرونا در استان زنجان با همراهی و همدلی اصناف میسر می شود
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: اخذ نتیجه مطلوب از پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت ، در گروه همراهی و همکاری تمامی آحاد مردم به خصوص فعالان بازار و کسبه ممکن می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: وضعیت حال حاضر گسترش بیماری کرونا نتیجه کم کاری و عدم توجه جدی در بین تمامی آحاد جامعه بوده و به منظور جلوگیری از وخیم شدن اوضاع اجتماعی و اقتصادی بایستی خود را ملزم به رعایت تمامی پروتکل ها و بخشنامه های صادره از سوی وزارت بهداشت نماییم.
وی یادآور شد: اگرچه به جهت قرار گرفتن در شرایط تحریمی و اوضاع نامطلوب اقتصادی فشار سنگینی بر فعالان بازار و صنوف وارد می گردد اما به جهت لزوم جلوگیری از رشد سریع ویروس کرونا لازم است که تمامی دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا اجرایی گردد.
این مقام مسئول با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید در خصوص تعطیلی اصناف گروه دو ، سه و چهار در طی دو هفته آتی گفت: اگرچه این تعطیلی فشارهای اقتصادی صنوف را تشدید می کند اما مطمئناً با رعایت دقیق این بخشنامه از سوی صنوف تضمینی را برای سپری کردن روزهای نسبتا آرام در زمستان بدست خواهیم آورد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد: حفظ سلامت جامعه مهمترین مولفه فعالیت اجتماعی و اقتصادی است و همه ما در هر جایگاه و فعالیتی ملزم به حرکت در مسیر تداوم آن هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز