جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۶ هزار گروه جهادی در قالب ۳۰ هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه شرکت کردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۹۹۳۸
۶ هزار گروه جهادی در قالب ۳۰ هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه شرکت کردند
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی: اجرای پویش نذر خون، غبار روبی مزار شهدا، توزیع ماسک رایگان، پویش سلیمانی‌ها، تجلیل از مدافعان سلامت، رونمایی از کتب دفاع مقدس، رژه موتورسواران، مسابقات کتابخوانی، ارائه خدمات فرهنگی به مردم، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده به صورت مجازی، برگزاری میز خدمت و برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مومنانه برنامه های دیگر ماست که در هفته بسیج به اجرا در خواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ، ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: شعار امسال بسیج با عنوان بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین نامگذاری شده است.

طهماسبی با اشاره به این که از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون شاهد دستاوردهای بیشماری از سوی بسیج بوده ایم،اظهار داشت: بسیج در مجموع هزار و ۸۱۶ پروژه عمرانی را در قالب بسیج سازندگی در استان زنجان را تمام کرده است.

وی گفت: در طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ نیز ۵۰۱ پروژه عمرانی و ۱۹۲ پروژه غیرفرهنگی توسط بسیج در روستاها ومناطق محروم استان اجرایی شده و ۴۸ پروژه نیز در دست اجرااست.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی به اقدامات بسیج با شیوع ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره کرد و گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی از خانواده‌های نیازمند ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ابراز کرد: ۶ هزار گروه جهادی در قالب ۳۰ هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه شرکت کردند.

وی به راه اندازی ۵۵۰ صندوق قرض الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان خبر داد و گفت: بهره برداری از ۴۲ پروژه عمرانی، آبرسانی، کشاورزی، خانه عالم و مرمت مسجد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در پایان افزود: اجرای پویش نذر خون، غبار روبی مزار شهدا، توزیع ماسک رایگان، پویش سلیمانی‌ها، تجلیل از مدافعان سلامت، رونمایی از کتب دفاع مقدس، رژه موتورسواران، مسابقات کتابخوانی، ارائه خدمات فرهنگی به مردم، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده به صورت مجازی، برگزاری میز خدمت و برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مومنانه برنامه های دیگر ماست که در هفته بسیج به اجرا در خواهند آمد.

P1010012

در این جلسه سرهنگ رمرودی اظهار داشت: بسیج مکانی است برای همه جوانان جامعه .ما مقدم تمامی اقشار جامعه را گرامی میداریم . آن عده از جوانان نیز که در جامعه هنوز در جمع بسیجیان قرارنگرفته اند در صورت نشست و برخاست با اعضای بسیجیان جذب خواهند شد . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز