معاون اقتصادی استاندار زنجان خبر داد؛

میزان منابع شبکه بانکی استان زنجان ۲۲درصد افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۱۳۳
میزان منابع شبکه بانکی استان زنجان ۲۲درصد افزایش یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: میزان منابع بانکی استان از ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال گذشته با ۲۲ درصد افزایش به ۱۷ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی پور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: امسال هم میزان تامین منابع بانکی در استان وضعیت خوبی داشته و هم میزان تسهیلات دهی شرایط مطلوبی پیدا کرده است به طوری که اکنون تقاضای تسهیلات هیچ واحد و بخش تولیدی در استان معطل نمانده است.

وی به همراهی شبکه بانکی استان با بخش تولید در استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان در نیمه نخست امسال از جهت نسبت مصارف و منابع بانکی و میزان پرداخت تسهیلات رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موقعیت این استان همیشه یک دکلمه ای دارد و آن اینکه زنجان کریدور تجارت ایران و اروپا است و امکاناتی از قبیل فرودگاه، جاده ترانزیت و ۲خطه شدن راه آهن را دارد و علاوه بر اینها منطقه ویژه اقتصادی در استان در شرف راه اندازی است ولی مساله مهم این است که اگر از این ظرفیت ها استفاده ای نشود، ازدلِ آنها چیزی در نمی آید.

آبی پور افزود: اگر فرودگاه در زنجان ایجاد ولی غیرفعال شده علتش این است که فعالیت فرودگاه بازار عرضه و تقاضایی را می خواهد، اگر پروازهای حج را از فرودگاه زنجان کنار بگذاریم، هیچ پرواز بین المللی از فرودگاه زنجان انجام نشده است و این به این دلیل است که تقاضایی برای این موضوع نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر تقاضا برای ایجاد یک پرواز باری داریم، باید مشخص شود ولی اگر صرف اینکه خط پروازی باری ایجاد کنیم، این سوال مطرح است که برای چه کسی و کدام تقاضا ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز