استاندار زنجان:

در آغاز هفته دوم محدودیت‌های کرونایی، همکاری اصناف بسیار بهتر از هفته قبل بوده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۵۴۶۰
در آغاز هفته دوم محدودیت‌های کرونایی، همکاری اصناف بسیار بهتر از هفته قبل بوده است
استاندار زنجان گفت: اگر مردم نیز کمتر در امکان عمومی و سطح شهر حضور یابند قطعا آثار کاهشی شیوع کرونا را خواهیم دید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی یکی از مهمترین عوامل ابتلای مردم زنجان به ویروس کرونا را حضور در دورهمی‌ها، ارتباطات اداری و برگزاری برنامه جشن و عزاداری ها عنوان کرد که البته طی هفته‌های اخیر این برنامه ها به حداقل رسیده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان همچنین به برنامه کاری ادارات اشاره کرد و افزود: در هفته جاری به دستگاه های اجرایی استان تاکید شده تا حد امکان ارائه خدمات غیرضروری شهروندان را به هفته های آینده موکول کنند تا خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام گیرد و اگر فعالیت اداره‌ای بصورت دورکاری خللی در دریافت خدمت شهروندان ایجاد نکند کارمندان می توانند از طریق دورکاری خدمت مورد نظر را ارائه کنند.

استاندار زنجان با قدردانی از اصناف استان بخاطر رعایت دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طی هشت روز گذشته با اعلام محدودیت‌های کرونایی تاکنون همکاری اصناف در این خصوص خوب بوده و 96 درصد اصناف استان همکاری لازم را داشتند.

او با بیان اینکه سه شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز بحرانی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر رعایت شیوه‌نامه‌ها به همین صورت ادامه داشته باشد باید امیدوار باشیم از وضعیت قرمز کرونایی خارج شویم و همچنین هر زمان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بالایی بوده شاهد کاهش روند ابتلا به کرونا بوده‌ایم.

مقام عالی استان تاکید دارد: تعداد تست‌های کرونایی مبتلایان طی یک هفته گذشته سه برابر شده و میزان بستری‌های کرونایی نیز در این مدت روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر بوده است.

تا عصر دیروز 911 نفر در استان زنجان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز