با حضور معاونت عمرانی استان ، ریاست مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در زنجان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان در استانداری زنجان برگزار شد؛

سرمایه گذاری ۱۰۳ میلیارد تومانی پروژه های توزیع برق استان زنجان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۰
سرمایه گذاری ۱۰۳ میلیارد تومانی پروژه های توزیع برق استان زنجان
همزمان با آئین بهره‌ برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان‌های تهران و گیلان،مراسم تجلیل و تقدیر از دست اندر کاران پویش هرهفته_ الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  این مراسم با حضور معاونت عمرانی استان ، ریاست مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در زنجان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان در استانداری زنجان برگزار شد.
رضا اردکانیان وزیر نیرو در سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران اظهار داشت: وزارت نیرو صرفا یک خط‌‌ نگهدار، هماهنگ کننده و در برخی مواقع یک سخنگو برای این جمع وسیع و اراده‌های استوار و محکم بوده است.
وزیر نیرو با اشاره به تحقق اهداف پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ادامه داد: همه به درستی در این زمینه دریافتند که باید موجب دلگرمی هر چه بیشتر دست‌اندرکاران این پویش شوند نه فقط به منظور عبور ایمن کشور از این برهه زمانی که با آبرومندی سپری شد و روسیاهی آن بر چهره کسانی ماند که در حال ترک مناصب و موقعیت‌های خودشان هستند، بلکه این پویش سرمایه‌ای برای کشور خواهد بود.
وزیر نیرو گفت: طبیعتا مدیریت وزارت نیرو هم در این مجموعه، نقشی برای تدارک شرایط داشت. موفق شدیم به اتکای مجموعه برنامه‌ریزی‌ها،  اصلی‌ترین دستاورد خودمان را افزایش سطح اعتماد عمومی مردم قرار دهیم.
اردکانیان گفت: امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنیم که تا کنون با احتساب طرح‌های هفته سی و سوم در استان‌های تهران و گیلان، در مجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده که این مسیر هفته به هفته ادامه خواهد داشت‌.
قابل ذکر است سهم شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال جاری شامل 11 پروژه مربوط به حوزه تامین برق روستایی، رفع ضعف ولتاژ، تبدیل کابل سیمی به کابل خودنگهدار و هوشمند سازی شبکه ، با اعتبار 103 میلیارد تومان می باشد.
در این مراسم از کتاب "دلگرمی‌ها و همراهی‌ها" که شامل اظهارات مقامات عالی کشور در خصوص پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران آمده است، رونمایی شد.
در کتاب "دلگرمی ها و همراهی ها" در خصوص پویش #هرهفته_الف_ب_ایران آمده است: پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران که در نیمه دوم سال ۹۸ برنامه ریزی و برگزار شد و در ادامه، با توسعه آن در سال جاری نیز در حال اجراست گفتگوی اجتماعی بر محور داشته‌هایی است که با سرمایه‌های مردمان ایران به دست آمده‌اند و طراحی شده است تا با هدف امید آفرینی و خلق انگیزه، دستاوردهای افتخار آمیز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت آب و برق از طریق آن به مردم معرفی شود.وزیر نیرو در پایان این مراسم از دست اندرکاران و فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز