با صدور لوح نقدیری صورت گرفت؛

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۸۶۴۲
تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان
در هفته های باقیمانده از این پویش در سال"جهش تولید"، همچنان با شور و و انگیزه بیش از پیش، تمامی مساعی خود را در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وزیر نیرو با صدور لوح تقدیری مراتب قدردانی خود از نقش آفرینی موثر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تحقق پویش "هرهفته-الف-ب-ایران" را اعلام کرد. به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، متن لوح تقدیر رضا اردکانیان بدین شرح است:

جناب آقای علیرضا جزء قاسمی

مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

الف ب حروف آغاز این الفباست و الفبای هر کار، زیربنای آن است.آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن مان است و پویش فراگیری ملی"هرهفته-الف-ب-ایران" میدانی وسیع برای خدمت گزاری و کوک به ساختن ایرانی که شایسته و سزائار ایرانیان است.

بواسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش"هرهفته-الف-ب-ایران" در نیمه دوم سال 1398 و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پر برکت در سال 1399، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می نماید.

رجاء واثق دارد در هفته های باقیمانده از این پویش در سال"جهش تولید"، همچنان با شور و و انگیزه بیش از پیش، تمامی مساعی خود را در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز