معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

برخورد اتوبوس با تریلر امدادگران هلال احمر زنجان را به سر سانحه کشاند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۵
برخورد اتوبوس با تریلر امدادگران هلال احمر زنجان را به سر سانحه کشاند
غفور آقاجانلو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۱۰ لاین شمالی زنجان به قزوین بر اثر برخورد با یک دستگاه تریلر حادثه تصادف را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سانحه برخورد اتوبوس  ماسفربری با یک دستگاه تریلر در آزادراه زنجان – قزوین امدادگران هلال احمر را به سر سانحه کشاند.

غفور آقاجانلو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری  در کیلومتر ۱۰ لاین شمالی زنجان به قزوین بر اثر برخورد با یک دستگاه تریلر حادثه تصادف را رقم زد.

وی تاکید کرد: در این سانحه رانندگی 35 نفر حادثه دیدند که از این تعداد 15 نفر مصدوم شدند و پنج نفر از مسافران نیز توسط امدادگران هلال احمر رهاسازی شدند، خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر در این سانحه رانندگی مصدومان را از اتوبوس تصادفی به اتوبوس آمبولانس منتقل کردند.

آقاجانلو اظهارداشت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه 2 تیم های عملیاتی از 2 پیاگاه امداد و نجات جاده ای اعزام شدند.

وی یادآوری کرد: از ساعت 2 بامداد تا سه 3:15  امدادگران هلال احمر،  پلیس راه، اورژانس، نیروی انتظامی و راهداری در صحنه تصادف امدادرسانی کردند.

وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز