رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان:

رکورد زنی مصرف گاز در استان زنجان/ مصرف گاز به بیش از ۱۰ میلیون متر مکعب رسید

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۱۶۴۸
رکورد زنی مصرف گاز در استان زنجان/ مصرف گاز به بیش از ۱۰ میلیون متر مکعب رسید
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان رکورد زده است، گفت: امروز مصرف در استان به 10 میلیون و 500 هزار متر مکعب رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ نادر رابطی با تاکید بر ضرورت همکاری و صرفه‌جویی شهروندان در رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی؛ افزود: در پی کاهش دما مصرف گاز در استان رکورد زده است به طوری که امروز شاهد مصرف10 میلیون و 500 هزار متر مکعب گاز طبیعی در استان هستیم.  

وی با اشاره به اینکه با توجه به برودت هوایی که در سطح کشور بروز کرده، استان زنجان نیز دمای هوای زیر 17 درجه زیر صفر را تجربه کرده است؛ ابراز داشت: تامین گاز خانگی در اولویت خدمت رسانی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد و اگر همشهریان تلاش کنند در مصرف گاز صرفه جویی کنند با کاهش یک درجه هوای محیط خود؛ موجبات صرفه جویی 6 درصدی در مصرف گاز را فراهم می کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان دمای رفاه را 18 تا 21 درجه اعلام کرد و گفت: افراد می‌توانند با پوشیدن لباس گرم و استفاده از پرده‌های مناسب برای پنجره‌های منازل از ایستادن چرخه اقتصاد استان جلوگیری کنند.

رابطی ادامه داد: در صورت کاهش مصرف و صرفه‌جویی گاز در مصارف خانگی ما مجبور نمی‌شویم، محدویتی برای صنایع عمده‌ای که در بحث اقتصاد استان مطرح هستند، ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: از همه همشهریان درخواست داریم برای اینکه گازی پایدار در طول زمستان و گذراندن سرما را داشته باشیم از مصرف بی‌رویه گاز جلوگیری کرده و توجه بیشتری در صرفه جویی داشته باشند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با همین روش مصرف گاز و برودت موجود میزان مصرف به 11 میلیون مترمکعب برسد.

رابطی تاکید کرد: اگر مردم دمای رفاه را رعایت کنند بهترین کمک را به شرکت در تامین گاز مشترکین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه گاز رسانی 54 روستا در حال انجام است و امیدواریم این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 21 شهر و 593 روستا در قالب 360 هزار مشترک  از نعمت گاز برخوردار هستند.

نظر شما