سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد:

مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۲۰
مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
مهدی سپهری سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با کارشناس خبری این اداره کل از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: شرکت در این مسابقات برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سپهری افزود: این مسابقه ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و شرکت در آن  برای عموم مردم آزاد است. به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مهدی سپهری سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با کارشناس خبری این اداره کل از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: شرکت در این مسابقات برای عموم مردم آزاد است.

وی با بیان اینکه اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران با همکاری هیات ورزش های همگانی برگزارکننده این مسابقه هستند تصریح کرد: منبع اطلاعاتی این مسابقه کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی نوشته ی علی شیرازی ست که شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت فایل کتاب، پرسشنامه، پاسخنامه و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.zanjan.msy.gov.i  و یا کانال تلگرامی@ZanjanSY مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 09199582955 تماس حاصل فرمایند.  

سپهری با اشاره به اینکه درج کامل مشخصات و شماره همراه شرکت کنندگان الزامی است، زمان تحویل پاسخنامه را از 13 تا 23 دی ماه 1399 اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان فایل عکس پاسخنامه های خود را به شماره واتساپ یا تلگرام 09199582955 ارسال فرمایند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز