استاندار زنجان:

امروز محور مقاومت بیش از هر زمانی، متحدتر و آماده‌تر است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۴۳۱۸
امروز محور مقاومت بیش از هر زمانی، متحدتر و آماده‌تر است
استاندار زنجان گفت: امروز محور مقاومت برای ایستادگی در برابر توطئه‌ها و پروژه‌های آمریکایی، بیش از هر زمان دیگری متحدتر و آماده‌تر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۱۰۳ شهید ادارات استان زنجان افزود: شهادت سردار، زخم عمیقی بر دل ملت ایران و محور مقاومت گذاشته و موجی از کینه دائمی علیه آمریکا موجب شده است.

وی با بیان اینکه توهم آمریکایی ها باعث شده تا از واقعیت دور باشند و واقعیت جمهوری اسلامی را بعد از ۴۲ سال هنوز درک نکنند، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، نشان داد سپاهیان رشید اسلام و محور مقاومت پشتوانه عظیم مردمی دارند.

حقیقی ترور سردار سلیمانی را نشانه پوچ بودن ادعای آمریکا در مبارزه با داعش عنوان کرد و اظهار داشت: اقدام جنایت بار آمریکا در ترور سردار سلیمانی، به زعم اکثر تحلیلگران مصداق تروریسم دولتی و ناقض قوانین بین المللی بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در اثر محاسبات اشتباه، آمریکایی فکر می کنند با انجام ارتکاب چنین جنایتی، شانس توافق با ایران بیشتر می شود، گفت: ترامپ با فشار حداکثری، تحریم و عمل بزدلانه و خبیثانه فکر می کرد می تواند به وحدت ملی ما ضربه بزند ولی حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، باطل بودن افکار آمریکایی ها را ثابت کرد.

حقیقی به حمله نظامی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی ها درک کرده اند که اگر خطایی بکنند، حتما در قبال آن پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هیچ برگ برنده ای در منطقه ندارد و باید پای کثیفش را از منطقه خارج کند.

استاندار زنجان گفت: حاکمان امروز آمریکا، بی حیثیت ترین، بی آبروترین و ضعیف ترین حاکمان تاریخ این کشور هستند.

حقیقی اظهار داشت: با اینکه سرانه تخت بیمارستانی آمریکا هشت برابر ایران و ۲ برابر اروپا است ولی شمار مبتلایان و و مرگ و میر کرونا در آن بیشتر است.

به گزارش ایرنا در این مراسم از خانواده های شهیدان منصور جزپناهی، اباصلت داودی، داود مرادخانی، هادی پیران و علی اکبر اسماعیلی تجلیل شد.

 

نظر شما