معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت زنجان حدود ۶هزار میلیارد تومان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۵۷۳۷
سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت زنجان حدود ۶هزار میلیارد تومان است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت این استان که عهده دار مدیریت سهام افرادی است که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، حدود ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی پور روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: این شرکت با سرمایه گذاری در پروژه های استانی می تواند نقش موثری را در توسعه استان و نیز ایجاد درآمد برای سهامداران داشته باشد.

وی با بیان اینکه شمار افرادی که در استان روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده اند نسبت به افرادی که روش غیرمستقیم را ترجیح داده اند، بیشتر است، اظهار داشت: از مجموع حدود ۸۰۰ هزار نفر دارندگان سهام عدالت در استان، ۳۸۰ هزار نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت آن انتخاب کرده اند.

آبی پور افزود: از این تعداد تاکنون ۸۰ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم انتخاب کرده اند تا ۲۰دی ماه فرصت دارند در سامانه سجام ثبت نام کنند، گفت: لازم است اطلاع رسانی مناسب برای این منظور در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان اظهار داشت: اگر تعداد ثبت نام کنندگان به بالای ۱۸۰ هزار نفر برسد امکان برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان برای انتخاب هیات مدیره و اصلاح اساسنامه فراهم می شود.

به گزارش ایرنا، مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان، قرار است ۲۳ دی ماه برگزار شود.   

گفتنی است در روش مستقیم مدیریت سهام به خود فرد منتقل شده است ولی در روش غیرمستقیم مدیریت سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی منتقل شده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند و مدیریت سهام این افراد توسط هیات مدیره منتخب که توسط سهامداران انتخاب خواهند شد، انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در زمینه بازار سرمایه از استان های نمونه کشور است، افزود: مشارکت شهروندان این استان در بازار بورس نسبت به سایر استان ها، قابل توجه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز