معاون توسعه ورزش بانوان استان خبر داد:

اجرای فاز ۴ طرح ساختار قامتی زنان روستایی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۸۴۲۲
اجرای فاز ۴ طرح ساختار قامتی زنان روستایی
معاون توسعه ورزش بانوان همچنین با اشاره به اینکه این دوره تخصصی آموزشی که به مدت 60 ساعت و با حضور 35 نفر از مربیان برگزار می شود در راستای رفع ناهنجاری های قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری استان انجام خواهد گرفت و تا سال 1404 ادامه خواهد داشت و همکاری بخشداران، دهیاران و همه افرادی که مورد غربالگری قرار خواهند گرفت را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون توسعه ورزش بانوان استان از اجرای فاز 4 طرح ساختار قامتی زنان روستایی خبر داد

کاظمی افزود: این طرح در راستای ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران سنین 15 تا 60 سال از طریق ورزش از 12 دی ماه 99 که وضعیت استان زنجان به رنگ زرد تبدیل شد آغاز گردید. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان،  شهلا کاظمی معاون توسعه ورزش بانوان استان در گفتگو با کارشناس خبری این اداره کل از اجرای فاز 4 طرح ساختار قامتی زنان روستایی خبر داد و افزود: این طرح در راستای ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران سنین 15 تا 60 سال از طریق ورزش از 12 دی ماه 99 که وضعیت استان زنجان به رنگ زرد تبدیل شد آغاز گردید. 

وی با بیان اینکه متأسفانه بدلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان در سال 99 تعداد 80 روستا تحت پوشش و غربالگری قرار گرفتند  تصریح کرد: فاز 3 در بهمن 98 و اردیبهشت 99 انجام گرفت و در حال حاضر از 12دی ماه در شهرهای زنجان- ابهر- خدابنده- ماهنشان- ایجرود- سلطانیه و طارم  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری در حال برگزاریست.

 کاظمی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا آموزش توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی  و پیلاتس بانوان جزو برنامه های اصلی بانوان استان قرار گرفته و هدف کلی از این توانمند سازی مهارتی مربیان گروه آمادگی جسمانی و پیلاتس بانوان استان زنجان می باشد و جهت ایجاد ارتقاء بهره وری از منابع انسانی متخصص ورزش روستاهای استان به اجرا در می آید.

معاون توسعه ورزش بانوان  همچنین با اشاره به اینکه این دوره تخصصی آموزشی که به مدت 60 ساعت و با حضور 35 نفر از مربیان برگزار می شود در راستای رفع ناهنجاری های قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری استان انجام خواهد گرفت و تا سال 1404 ادامه خواهد داشت و همکاری  بخشداران، دهیاران و همه افرادی که مورد غربالگری قرار خواهند گرفت را می طلبد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز