معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

پذیرش نیروی انسانی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی زنجان یکپارچه است

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۸۹۹۷
پذیرش نیروی انسانی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی زنجان یکپارچه است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: تمامی افرادی که در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان شرکت کردند، بصورت یکسان و یکپارچه سنجش می‌شوند و اینکه گفته می‌شود نیروهای قراردادی شرکت کننده از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند، اینگونه نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل با اشاره به شائبه های مطرح شده در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که همزمان با سراسر کشور ۱۲ دی امسال برگزار شد، افزود: شرط پذیرش در این آزمون برای هر یک از شرکت کنندگان و حتی نیروهای قراردادی دستگاههای اجرایی داشتن مطالعات بیشتر و کسب امتیاز لازم است که این مهم بصورت یکسان و یکپارچه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این آزمون هفت هزار و ۳۲۸ نفر از استان شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۵۶ درصد برابر با چهار هزار و ۸۴ نفر زن و ۴۴ درصد برابر با سه هزار و ۲۴۴ نفر مرد بودند.

به گفته این مسوول، در کل کشور نیز ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ نفر در این آزمون شرکت کرده اند که سهم استان زنجان از این تعداد شرکت کننده ۱/۳ درصد است.

شاددل افزود: مجموع شرکت کنندگان در استان برای تعداد ۳۹۱ سهمیه استخدامی با هم به رقابت پرداختند که با اعلام نتایج نهایی نیروهای لازم برای جذب در ۱۴ دستگاه اجرایی استان مشخص و معرفی می‌شوند 

وی خاطرنشان کرد: این آزمون طبق پروتکلهای اعلام شده سازمان اداری و استخدامی کشور در سطح  استان و حوزه های تعیین شده برگزار شد و مشکلی در این ارتباط وجود نداشت.

شاددل در خصوص اعلام نحوه جذب نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز یادآورشد: اطلاعات و جزییات دقیق این استخدام نیز توسط دست اندرکاران این واحد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز