در دیدار با مدیر عامل سیمان خمسه عنوان کرد؛

میانگین سرانه ایتام زنجانی به ۸۵۱هزار تومان افزایش یافت

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۹۰۴۸
میانگین سرانه ایتام زنجانی به ۸۵۱هزار تومان افزایش یافت
با مشارکت مطلوب خیران و حامیان وهمت همکاران کمیته امداد استان زنجان میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت این نهاد از محل کمک حامیان امسال به ۸۵۱ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مهندس صفوی مدیر عامل کارخانه  سیمان خمسه  گفت:راهبرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی وایجاد در آمد با ثبات ازطریق اشتغالزایی در بین خانواده های تحت حمایت این نهاد است .

وی با اشاره به اینکه منشور عملکردی کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد با تکیه بر تفکر بسیجی، تلاش  و همت جهادی در حوزه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت  است ، افزود: با همین نگاه  و در سایۀ جاری کردن گفتمان کار جهادی و حرکت انقلابی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی به ویژه خیران ونیکوکاران  وهمت همکاران میانگین سرانه دریافتی ایتام به ۸۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

صفری  در ادامه به  اجرای پویش ایران مهربان وهرکارمند حامی یک فرزند معنوی اشاره کردو افزود :چالش های اقتصادی ازیک طرف وشیوع ویروس منحوس کرونا از طرف دیگر باعث شده است خدمات ارائه شده به خانواده ها از اثر گذاری کمتری برخوردار باشد لذا برای گذر از این شرایط وتامین حداقل نیازهای ایتام مشارکت همگانی لازم است.تا سفره این عزیزان کوچکتر نشود.

مهندس صفوی مدیر عامل کارخانه  سیمان خمسه  نیز ضمن قدردانی از فعالیت های کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان استفاده از ظرفیت های خیران استان رادر جذب مشارکت های مردمی موثر دانست وبرآمادگی این کارخانه در رسیدگی به امور محرومین به ویژه ایتام تاکید کرد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر توسط مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به جهت تعاملات و همکاری‌های مؤثر و مشارکت در کارهای خیر خواهانه به مهندس صفوی مدیرعامل کارخانه  سیمان خمسه اهدا گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز