معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

حضور ۲ روز در هفته دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در مدارس اختیاری است

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۴۱۸۰
حضور ۲ روز در هفته دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در مدارس اختیاری است
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به تصمیمات اخذ شده، اجباری برای حضور دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در مدارس وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا محدودیت‌های شبانه همچنان ادامه داشته و از ساعت 9 شب تا 4 صبح این محدودیت‌ها در استان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت میدانی در خصوص اجرای مطلوب محدودیت‌های شبانه نظارت می‌کند، افزود:  از طریق دوربین‌های واقع در سطح شهر نیز در صورت عدم رعایت این محدودیت‌ها از سوی شهروندان اعمال قانون می‌شود.

این مسئول در خصوص بازگشایی مدارس در استان زنجان، اظهار داشت: فرهنگیان و مدیران در مدارس حضور دارند اما حضور دانش‌آموزان به شکل اختیاری است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای کشور دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم به مدت دو روز در هفته به صورت اختیاری در مدارس حضور می‌یابند.

مرادی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا ضروری است شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها در شرایط امروز جامعه ضروری است.

وی برضرورت پرهیز از عادی انگاری شرایط کرونا تاکید کرد و گفت: عادی انگاری موجب ایجاد مشکلات در زمینه همه‌گیری بیماری کرونا می‌شود.

این مسئول در خصوص آخرین وضعیت شهرستان ابهر نیز یادآور شد: در حال حاضر این شهرستان از نظر اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا و قرارگاه شهید سلیمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اجرای مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی در استان زنجان، ادامه داد: در شهرستان‌ها در زمینه اقدامات مداخله‌ای، برنامه‌ریزی‌ها و انجام تست‌ها به نحو مطلوبی کار در حال انجام است

 

نظر شما