روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری اعلام نمود،:

وزنه برداری استان زنجان در رتبه برترین های کشور قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۶۷۹۰
وزنه برداری استان زنجان در رتبه برترین های کشور قرار گرفت
رشته وزنه برداری استان زنجان با دارابودن رئیس هیئتی قوی و کارآمد چون مهندس سعید امیدی، مربی با تجربه و تلاشگری چون علی نصرتی و پشتوانه های ارزش مندی چون برادران یزدانی که در کادر فدراسیون وزنه برداری نیز حضور دارند و بسیاری دیگر مردان عظم آهنین، یکی از استان های مدال آور و پر قدرتی است که همیشه درسطح کشور و مجامع بین الملل حرفی برای گفتن داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ برترین هیات های شهرستانی وزنه برداری کشور مشخص شدند

 روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری اعلام نمود،

در پی ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون وزنه برداری در همکاری و تعامل با هیات های استانی، برترین هیات های شهرستانی کشور مشخص و معرفی شدند.

 شهرستان های زنجان (به ریاست ترکیان)، مهریز (به ریاست محمدحسین دهقان)، مهدی شهر (به ریاست رضا حاجعلیان)، قائمشهر (به ریاست فرهاد غزالیان)، تاکستان (به ریاست یوسف رحمانی)، گناوه (به ریاست رحمان عمادی)، چوار (به ریاست رحیم دوستی)، بروجن، ارومیه (به ریاست بهزاد نیکنام)، تبریز (به ریاست مسعود نوری)، نی ریز (به ریاست حسن رضائیان)، اصفهان (به ریاست مهدی صفری) و خاش (به ریاست احمد کردی)، پس از بررسی ها و تطابق با شاخص ها، عنوان برترین ها را از آن خود کردند.

7

لازم به توضیح است که رشته وزنه برداری استان زنجان با دارابودن رئیس هیئتی قوی و کارآمد چون مهندس امیدی، مربی با تجربه و تلاشگری چون علی نصرتی  و پشتوانه های ارزش مندی چون برادران یزدانی که در کادر فدراسیون وزنه برداری نیز حضور دارند و بسیاری دیگر مردان عظم آهنین، یکی از استان های مدال آور و پر قدرتی است که همیشه درسطح کشور و مجامع بین المللی حرفی برای گفتن داشته است. 

زنده یاد سیاوش داوودی مدیر اسبق هیئت وزنه برداری استان زنجان معتقد بود مجلس باید قانونی را تایید کند که ورزش از دوران دانش آموزی شروع و دنبال شود تا به نتیجه ای مفید منهی گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز