در پی سفر استاندار، هییت همراه و نماینده منتخب مجلس به شهرستان خرم دره؛

مجموعه ساختمان جدید احداث مرکز جراحی شهرستان خرم دره افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۸
مجموعه ساختمان جدید احداث مرکز جراحی شهرستان خرم دره افتتاح شد
در این مراسم استاندار اظهار داشت:امکان نداردکه زیرکان تلاش نکنند ما بتونیم ثمره ای داشته باشیم. بنده امروز باخوشحالی عرض می کنم نقشه راهی برای خدمت به مردم ترسیم شده که دربعد ملی نمایش داده شده است۰

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سفراستاندار، هیت همراه ، نماینده منتخب مجلس حسن شجاعی ، دیگر مسولین شهرستان واعضای شورای شهرافتتاح مجموعه ساختمان جدید احداث مرکز جراحی شهرستان خرم دره را در بر داشت .

 در این مراسم استاندار اظهار داشت:امکان نداردکه زیرکان تلاش نکنند ما بتونیم ثمره ای داشته باشیم. بنده امروز  باخوشحالی عرض می کنم نقشه راهی برای خدمت به مردم ترسیم شده که دربعد ملی نمایش داده شده است۰

این مقام مسول افزود: دکترشجاعی وهم همه مدیران ومسولین واقعاتلاش نمودند. مابرای ساخت این بیمارستان ۲۲۶تختخوابی نورولایت بامسولان کشوری و وزرات بهداشت ومسولین استانی وشهرستانی همکاری نمودیم.

استاندار افزود: دراین پروژه ۲۰۰ملیارد تومان هزینه شده . تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی را عمدا نگه داشتیم تاوزیر بهداشت به همراه هیت دولت وریس دانشگاه علوم پزشکی رابرای این پروژه بیاوریم برای افتتاح.  

از همه شمابزرگواران نهایت تشکرو قدر دانی دارم۰

در ادامه حسن شجاعی نماینده منتخب افزود:ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر واز همه مسولین استانی وشهرستانی نهایت تشکر وقدرانی را دارم.  

وی اظهار داشت: نبایددر  استان و  شهرستان اختلاف قومی و قبیله ای باشد.  این بیمارستان بنام مردم خرم دره افتتاح شد۰

 حجت محمدی فرماندار خرم دره  افزود:از استاندار وهیت همراه نهایت تشکر را دارم .  این مرکز که در خدمت شماهستیم ، ساختمان آن متعلق به دانشگاه پیام نور بود . همه عوامل دست به دست دادتا الحمدالله نیازاصلی مردم  تحقق یافت و اعتباری برای این امر تحقق یافت .علت ساخت این بیمارستان این بود که شهرهای اطراف به تنهاترین بیمارستان خرم دره مراجعه می نمودند  .

لازم به ذکر است این پروژه با زحمات و تلاش های ارزشمند و بی دریغ همه مسولین کشوری و استانی وشهرستانی به بار نشست. 

فاطمه منصوری سلامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز