معاون سواد آموزی استان زنجان:

کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۸۷۵۲
کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود
فتحی با اشاره به اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در مرکز یادگیری محلی 13 آبان زنجان ادامه داد: این طرح به منظور افزایش مشارکت افراد در راستای بهره مندی از فضای آموزشی و ابزارهای آموزشی و فرصت های مهارتی مناسب برای باسواد شدن و حرفه آموزی به منظور بهتر زیستن است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون سواد آموزی استان زنجان به همراه رئیس اداره سواد آموزی استان، رئیس اداره سواد آموزی ناحیه یک زنجان و کارشناس پیگیر طرح پیوند سواد و زندگی از مرکز یادگیری محلی 13 آبان بازدید کرد.به نقل از ادراه اطلاع رسانی وروابط عموی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فرحناز فتحی معاون سواد آموزی استان در بازدید از مرکز مجری طرح پیوند سواد و زندگی گفت: مراکز یادگیری محلی به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای ترویج سواد و مهارت نقش بسزایی در ارتقاء سلامت رفتاری خانواده ها دارند.
فتحی با اشاره به اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در مرکز یادگیری محلی 13 آبان زنجان ادامه داد: این طرح به منظور افزایش مشارکت افراد در راستای بهره مندی از فضای آموزشی و ابزارهای آموزشی و فرصت های مهارتی مناسب برای باسواد شدن و حرفه آموزی به منظور بهتر زیستن است.

وی با اشاره به اینکه کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود، ادامه داد: اولویت این مراکز، توانمند سازی افراد کم سواد و بی سواد با رویکرد سواد آموزی جامعه محور است.

معاون سواد آموزی استان هدف از برگزاری کلاسهای مهارتی با پیوست سواد آموزی را ترویج فرهنگ کسب و کارهای خرد و زود بازده عنوان کرد و گفت: در شرایط زیست بوم جدید در کنار آموزش سواد، ارتقاء مهارتهای زندگی، اجتماعی، حقوق شهروندی و آموزش های حرفه ای و مهارتی می تواند افق جدیدی را برای سواد آموزان ترسیم کند.

فتحی با بیان اینکه در اجرای تمام طرح ها از جمله آموزش سواد و مهارت آموزی، سلامت افراد در اولویت است، تصریح کرد: اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در مراکز یادگیری محلی انگیزه حضور سواد آموزان در کلاسهای سوادآموزی را بیشتر می کند و باید سعی شود ضمن رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی، شرایط بهره مندی حداکثری سوادآموزان از کلا سها به صورت تلفیقی مهیا شود.

گفتنی است در این دیدار معاون سواد آموزی استان و همراهان از کلاسهای آموزش مهارتهای مختلف از جمله ویترای، نقطه کوبی، جعبه سازی فانتزی بازدید کرده و از نزدیک با سواد آموزان به گفتگو پرداختند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز