سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد :

ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله زدگان سی سختی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۲
ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله زدگان سی سختی
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به هموطنان زلزله زده در شهرستان سی سخت ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان و به نقل از روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.
وی تاکید کرد: محموله امدادی رسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی سخت با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این محموله شامل 2 و نیم تن حبوبات و 800 بسته موادغذایی 72 ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.
طاهری اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهکیلویه و بویر احمد برای کمک های امدادی به هوطنان زلزله زده در سی سخت آمادگی کامل دارد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در عمق ١٠ کیلومتری زمین ساعت ٢٢:٠۵ دقیقه چهارشنبه ٢٩ بهمن ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، در محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز