معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

شرایط کرونایی تعداد صندوق‌های رأی را ۱۵ درصد افزایش داد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲۵
شرایط کرونایی تعداد صندوق‌های رأی را ۱۵ درصد افزایش داد
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، از افزایش ۱۵ درصدی تعداد صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات انتخابات پیش رو، برگزاری انتخابات بر اساس پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: همین شرایط ایجاب می‌کند تا افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌های رأی را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکهمقدمات برگزاری انتخابات باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است، افزود: در انتخابات پیش رو باید علاوه بر مدیریت فرآیند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید شرایط کرونایی را نیز مدیریت کنیم.

مرادی نافچی از برگزاری آموزش‌های لازم در حوزه آیین‌نامه‌ای و سایر قوانین برای مجریان انتخابات در شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: معتقدیم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه باید نگاهی به نحوه برگزاری انتخابات در ادوار گذشته داشته و نسبت به آسیب‌شناسی در این خصوص گام‌های بلندی برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رأی به هر میزان که بیشتر باشد، به همان اندازه فاصله اجتماعی نیز منطبق با پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، ادامه داد: علاوه بر همه این موارد، در خصوص تعرفه‌های انتخابات نیز به گونه‌ای اقدام شده که این تعرفه‌ها بر اساس تعداد افراد واجد شرایط احصا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز