معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

بیش از ۲ میلیارد تومان به حوزه فرهنگی و اجتماعی زنجان اختصاص یافته است

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۱۴۰۶
بیش از ۲ میلیارد تومان به حوزه فرهنگی و اجتماعی زنجان اختصاص یافته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:طبق برنامه اعلام شده امسال ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار در 2 بخش برنامه‌ای و تملکی به حوزه اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی  در کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت با اشاره به اختصاص اعتبارکم به حوزه‌های اجتماعی در سالهای گذشته افزود: در سال‌های اخیر اعتبارات به ۲ بخش برنامه‌ای و تملکی در اختیار این حوزه قرار داده می‌شود که  مجموع اعتبار توزیع شده در استان مبلغ یاد شده بوده،  بنابراین با تخصیص اعتبار قرار نیست برنامه‌های عادی و جاری انجام شود بلکه باید برنامه‌ها تقویت شود.

 وی اضافه کرد: اعطای اعتبار به معنی تقویت برنامه‌های مداخله‌گر در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه است که امسال پیگیری تحقق سهم اعتبار استان با وزارتخانه است، بنابراین مدیران استانی باید پیگیر سهم استانی باشند.

این مسوول ادامه داد: امروز توجه به مسائل اجتماعی، مساله ‌شناسی و مداخله به موقع برای رفع آسیب‌ها به عنوان یک اولویت کاری در جامعه و برنامه دستگاههای فرهنگی و اجتماعی است و هنر یک مدیر در حوزه فرهنگی و اجتماعی مسائل و مشکلات حوزه مسوولیت و ماموریت خود را احصا و مداخله کرده و آسیب‌ها را برطرف کند.

وی اظهار داشت: در یک جامعه آسیب دیده نمی‌توان به پویایی و بالندگی رسید و هنر مدیریت این است که از امکانات، فرصت‌ها و منابع موجود استفاده کند و بتواند مسائل پیش‌روی جامعه را رفع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد و حساسیت جامعه امروز به نوع جهش‌یافته کرونا است، ادامه داد: کرونا مسائلی برای جامعه به وجود آورده و نقش دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در این برهه این است که جدا از پیشگیری و حساسیت در جامعه برای رعایت اصول بهداشتی و عادی انگاری نشدن آن، مدیران دستگاههای فرهنگی و اجتماعی باید بدانند چه اقداماتی را انجام دهند تا جامعه هدف آنان کمتر آسیب ببیند.

وی تاکید کرد: در همه موضوع‌ها اعم از اقتصادی، اجتماعی و غیره باید کرونا را  دید و مسائل موجود را احصا کرد، از طرفی به این مهم باید توجه داشت، در زمان حاضر کرونا با شکل جدید خود در کمین شهروندان زنجانی است بنابراین این مهم باید به عنوان مساله اصلی و تبعات آن به عنوان موضوع مهم در دستگاههای فرهنگی و اجتماعی مداخله شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز