رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام نمود:

جمع آوری ۴۰ معتاد متجاهر در زنجان

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۲۱۲۲
جمع آوری ۴۰ معتاد متجاهر در زنجان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسایی و جمع آوری 40 معتاد متجاهر با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ سعید بابایی اظهار داشت : با توجه به ابلاغ پروتکل های بهداشتی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر از سوی ستاد مقابله با کرونا و بازگشایی مراکز ترک اعتیاد موضوع ماده 15 و از طرفی قرار گرفتن در فصل سرما و حضور معتادان در نقاط مختلف شهر زنجان بخصوص در مخروبه ها ، ساختمان های نیمه کاره و آلونک ها و یا در اماکن عمومی. در همین راستا طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را ، پاسخگویی به مطالبات بحق شهروندان وافزایش امنیت اجتماعی و پاکسازی چهره شهر و ناامن سازی محیط جهت جلوگیری از تجاهر علنی استعمال موادمخدر در مرئی و منظر عموم مردم و رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و افزود : در اجرای این طرح 40 معتاد متجاهرجمع آوری که پس از غربالگری توسط پزشک اعزامی از مرکز بهداشت و اخذ تست کرونا جهت طی دوره درمان به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فروش موادمخدر موضوع را  با سامانه 128 در اختیار پلیس مبارزه باموادمخدر قرار دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز