مدیرعامل توزیع برق زنجان:

از روسای شوراهای فرهنگی صنعت آب و برق استان زنجان تقدیر شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۵۸۸۷
از روسای شوراهای فرهنگی صنعت آب و برق استان زنجان تقدیر شد
مهندس علیزاده مدیرعامل توزیع برق زنجان و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی انجام شده تاکید کرد: با توجه به نقش و سبک سیره اهل بیت (ع) و آموزه های دینی در تمام زمینه ها همواره سعی بر آن شده که علاوه بر کارهای جاری شرکت که رسالت اصلی آن خدمات رسانی به موقع به مشتریان عزیز است، در کنار آن هم وظیفه آموزه‌های دینی و امورات فرهنگی را در سرلوحه کار شرکت قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ از تلاش های روسای شوراهای فرهنگی صنعت آب و برق استان زنجان در جهت ترویج و تبلیغ  فرهنگ اقامه نماز تقدیر شد. به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز مدیران صنعت آب و برق استان زنجان با حضور رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق، ریاست ستاد اقامه نماز زنجان، مدیرعامل برق منطقه ای، معاونت آب و فاضلاب استان ، دبیر شورای فرهنگی استانداری و اعضای کمیته های فرهنگی صنعت آب و برق به میزبانی این شرکت برگزار شد.

مهندس علیزاده مدیرعامل توزیع برق زنجان و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی انجام شده تاکید کرد: با توجه به نقش و سبک سیره اهل بیت (ع) و آموزه های دینی در تمام زمینه ها همواره سعی بر آن شده که علاوه بر کارهای جاری شرکت  که رسالت اصلی آن خدمات رسانی به موقع به مشتریان عزیز است، در کنار آن هم وظیفه آموزه‌های دینی و امورات فرهنگی را در سرلوحه کار شرکت قرار دهیم.
در ادامه جلسه مهندس علیزاده از حجت الاسلام یوسفی مدیر ستاد اقامه نماز به جهت همراهی همیشگی شرکت توزیع در فرهنگ سازی نماز قدردانی کرد.
سپس مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان، ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت های انجام شده در حوزه نماز، بر فرهنگ سازی مناسب در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
به گفته وی مفهوم اقامه نماز به خودی خود بیانگر ماهیت اجتماعی نماز است چرا که ما از اقامه نماز صحبت می کنیم و نه قرائت نماز، اقامه یعنی برپا داشتن و همین نکته نشان از اجتماعی بودن موضوع نماز دارد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم ترین اهداف مجموعه تحت مدیریت خود را آگاهی بخشی و توجیه عموم مردم نسبت به اهمیت نماز و جایگاه آن در مفاهیم اسلامی دانست.
در ادامه جلسه، با اهدای لوح تقدیر از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان از تلاش های روسای شوراهای فرهنگی شرکت های توزیع برق، برق منطقه ای و آب و فاضلاب استان زنجان در ترویج و تبلیغ  فرهنگ نورانی اقامه نماز تقدیر شد.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز بین مدیران شرکت توزیع نیروی برق و ستاد اقامه نماز استان مبادله گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز