مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۶
مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: ارتباط مردم با مسئولان برای رفع مشکلات، موجب تقویت ثبات در جامعه و امنیت و آرامش خاطر عموم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ روح‌الله بشارت ظهر چهارشنبه با حضور در سامانه سامد در ادامه ارتباط‌های آنلاین استاندار زنجان با اقشار مختلف، گفت: پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است.

وی با بیان اینکه باید ارتباط مردم با مسئولین تقویت شود، اظهار کرد: باید به صورت آنی و همزمان مسائل مردم طرح و اغلب آنها حل می‌شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

بشارت با بیان اینکه استاندار زنجان، دلسوز، پای کار و فعال بوده که با وسعت نظر در صدد رفع موانع و مشکلات فراروی افراد مختلف است، ابراز داشت: استاندار زنجان به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کرده و مشکلات و درد دل مردم را از نزدیک شنیده است.

وی با بیان اینکه این بهترین مسیر برای حل مسائل موجود در استان است، افزود: زنجان استانی با امنیت پایدار و باثبات است.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: تدابیری که مسئولان این استان جهت رفع مشکلات مردمی در پیش گرفتند موجب تقویت این ثبات و امنیت و آرامش خاطر عموم است.

 

نظر شما