استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان زنجان:

احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۰
احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد
استاندار زنجان گفت: احداث بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن ملی در استان در دستور کار است و اختصاص تسهیلات و حجم آورده متقاضیان و با احتساب مبلغ زمین‌های رایگان، گردش مالی قابل توجه و زمینه اشتغال چشمگیری را ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان، با اشاره به روند اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان، افزود: علاوه بر تلاش مسوولان، مردم نیز مشارکت خوبی در ارائه سهم آورده خود برای تامین مالی پروژه‌ها دارند.

حقیقی ادامه داد: نقشه راه سال ۱۴۰۰ باید اجرای به‌موقع پروژه‌های مسکن ملی باشد و علاوه بر فعالیت‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فنی و حرفه‌ای نیز اهتمام لازم به تربیت نیروی انسانی ماهر داشته باشد و صنعتی‌سازی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌ها در شهرستان‌های خدابنده و خرمدره با مشکل تامین زمین مواجه است افزود: در خرمدره طی مذاکره با بنیاد مستضعفان این مشکل به زودی برطرف می‌شود و در خدابنده نیز با برگزاری جلسه با اوقاف و امور خیریه و صاحبان زمین‌ها باید این مشکل به سرعت حل شود.

حقیقی با تاکید بر تامین آب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن توسط شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی نیز موظف است هزینه زیرساخت آب را تامین کند همچنین در مورد اضافه شدن و ثبت‌نام تعدادی از خبرنگاران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در طرح ملی مسکن این مهم  به شکل آفلاین پیگیری می‌ شود.

 

نظر شما