فرمانده انتظامی استان زنجان:

۳۲ هزار خودرو به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان اعمال قانون شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۰۸۲۰
۳۲ هزار خودرو به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان اعمال قانون شدند
سردار رحیم جهانبخش گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در همه شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و همچنین تردد خودروهای غیر بومی هم ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ۱۵ فروردین ماه سالجاری تاکنون ۳۲ هزار خودرو به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان اعمال قانون شدند.

سردار رحیم جهانبخش گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در همه شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و همچنین تردد خودروهای غیر بومی هم ممنوع است.

وی اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ماه سالجاری تاکنون ۳۲ هزار خودرو به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان اعمال قانون شدند که جریمه این تعداد خودرو بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که این جریمه این تعداد خودرو از ۱۰ میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۲۵۰ نیروی پلیس تنها ترددهای استانی را رصد می‌کنند و ۸۵ سامانه تصویری هم در این زمینه فعال است.

جهانبخش با بیان اینکه طی بازه ۲۰ روزه ۵۰ هزار خودرو در جاده‌های استان زنجان تردد کردند، تاکید کرد: این تعداد در سال گذشته ۴۰ هزار خودرو بوده که تردد خودرو در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در ۳۱ نقطه استان پلیس حضور دارد، ابراز داشت: تنها راه مقابله با این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ۲۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز