مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استان تقدیر می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۱۴۱۹
از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استان تقدیر می شود
مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان با اعلام برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استا ن در این ایام تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان با اعلام برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استا ن در این ایام تقدیر خواهد شد.

 رسول احدی در تکمیل این خبر افزود: اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات در حمایت از کارگران نیازمند و آسیب دیده و پیش بینی تهیه و توزیع 3000 بسته حمایتی در بین آنان با استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و تعاونی ها از جمله برنامه های هماهنگ شده در ایام هفته کارگر است.
احدی ضمن اشاره به بحث غربالگری کرونا در شرکت پگاه زنجان ادامه داد: تقدیر از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استا ن تقدیر از مسئولین خانه های بهداشت کارگری فعال در امر مبارزه با کرونا نیز انجام خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بین کارگران از طریق فضای مجازی ، مسابقات ورزشی بصورت مجازی شامل دارت و شطرنج در بین کارگران خبر داد.
مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با حضور مقام عالی وزارت به همراه برخی از مدیران ارشد دستگاههای تابعه و روسای تشکل های کارگری و کارفرمایی، کانون کارگران بازنشسته ، بسیج کارگری جلسه ویدئوکنفرانسی طبق برنامه ی اعلام شده برگزار می گردد.
احدی سایر برنامه های قابل اجرا در هفته کارگر را به شرح ذیل اعلام کرد: دیدار مدیر کل و مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی زنجان با روسای تشکل های کارگری و کارفرمایی استان و اهدای لوح تقدیر، تجلیل از زنان کارگر ورزشکار و نخبه ،تولید و انتشار بروشور و کلیپ در فضای مجازی در مورد هفته کارگر و دستاوردهای اداره کل در خصوص حمایت از کارگران استان.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز