در هفته کار و کارگر:

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت هفته کارگر

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۳۰۶۸
پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت هفته کارگر
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان طی پیامی هفته کارگر را به جامعه کارگری کارفرمایی وتعاونگران استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ محمد رضا یوسفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پیامی فرارسیدن هفته کارگر را به جامعه کارگری ، کارفرمایی وتعاونگران استان، تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:    هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است.کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی تولیـد محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است. آن بزرگ مردان و شیر زنانی که با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند تا شعار «ما می توانیم» را بار دیگر به گوش بدخواهان و دشمنان قسم خورده و همه آنانی که شکست ایران را در تحریم می دانند، برسانند.

وی در اداره این پیام می افزاید: بی شک، ایران اسلامی در سایه عزم و اعتماد مجدانه کارگران شرافتمند راهی می پیماید که فردایی شکوه مند را نوید می دهد.

جایگاه و نقش کارگران- این بازوان توانمند تولید و توسعه- بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که کارگران عزیز، چه در روزهای مبارزه انقلابی ملت ایران و چه در طول سال های غرورآفرین دفاع مقدس همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی هستند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.

یوسفی در پایان این پیام خاطر نشان می کند: این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش استان را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.

نظر شما