استاندار زنجان در مراسم گرامیداشت روز شوراها:

دشمنان با حضور حداکثری ملت ایران در تمامی عرصه ها ناکام مانده اند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۴۰۴۴
دشمنان با حضور حداکثری ملت ایران در تمامی عرصه ها ناکام مانده اند
استاندار زنجان گفت: ملت ایران در برهه های مختلف ثابت کرده اند که در صحنه هستند و با این اقدام همواره برنامه و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته اند که انتخاباتهای پیش رو نیز با همین شکوه و عظمت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در مراسم گرامیداشت روز شوراها با اشاره به اینکه انتخابات بزرگترین صحنه قدرت، قوت و اقتدار مردم است افزود: این مهم موجب اتحاد و وحدت می شود و باید همانند دوره های گذشته بدون هیچ گونه مشکلی از سوی مجریان و ناظران برگزار و مورد تایید قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم همواره همکاری تنگاتنگ بین نظارت و اجر را می طلبد و هر فردی باید در این جریان به وظیفه خود عمل کند و این درحالی است که جهان به این رخداد مهم چشم دوخته و همه تبلیغات خود را برای حضور حداقلی مردم در آن به کار بسته است.

این مسوول ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری اقبال مردم بسوی هر فردی بود، باید امانتداری کرد، مهم حماسه مشارکت قشرهای مختلف مردمی است.

استاندار با اشاره به اینکه با تشکیل شورا بخشی از  امور مردم به خود آنان سپرده شده است، گفت: با شکل گیری شوراها در ادوار مختلف مشکلات به تدریج کمتر شده است.

وی اظهار داشت: طی هشت سال گذشته دولت تدبیر و امید، اقدامات شوراهای شهر و روستا موجب گشایش امور شده و بر این مبنا می توان گفت تلاش شوراها، شهرداران و دهیاران قابل قبول بوده است.

این مسوول با بیان اینکه بنا به گفته معان عمرانی استاندار هیچ شهری در استان بدون طرح تفضیلی جامع نیست که اقدامی مهم محسوب می شود، ادامه داد: شاکله آینده نگری، طراحی و برنامه ریزی بر تصمیم سازی بر اساس طرح تفصیلی است که با همکاری شورای شهر، شهرداران و فرمانداران نظامند شده است.

وی با اشاره به اینکه هر وقت شوراها بجای سیاسی کاری در حیطه کاری خود مشغول شدند، موفق عمل کرده اند، اظهار داشت: قاطبه  شوراها چنین وضعیتی داشتند و در این میان بروز اتفاقاتی در یک مجموعه طبیعی بوده و در مجموع فعالیتها نتایج خوبی داشته است.

استاندار زنجان  همچنین با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعیت کرونایی گفت: بی توجهی به این موارد مشکلاتی ایجاد می کند و در این میان واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال این هفته به پایان می رسد و برای گروه سنی ۷۵ سال به بالا نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی در خصوص بحث خشکسالی و کاهش بارندگی ها در استان نیز گفت: بارندگی های استان بالای ۳۰ درصد کاهش نشان می دهد که درمیانه جدول کشوری هستیم و بر این مبنا باید در مدیریت بهینه آب به ویژه الگوی کشت بصورت آبیاری نوین و نکات اعلامی جهاد کشاورزی عمل کرد.

استاندار زنجان لزوم همکاری‌های بین بخشی در مصرف آب به ویژه در زمینه آبهای زیرزمینی و سطحی را یادآوری و خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند توجه بیشتر بوده و آبرسانی به روستاها نیز همکاری های بیش از پیش را می طلبد.

 

نظر شما