رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۳۰ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در زنجان فعال می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰۵
۳۰ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در زنجان فعال می شود
پرویز قزلباش با بیان اینکه تزریق واکسیناسیون در استان زنجان به خوبی انجام می‌شود، گفت: تزریق واکسن بر اساس رنج سنی و با برنامه ریزی در استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در ۲۰ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان انجام می‌شود، گفت: تعداد این مرکز طی هفته جاری به ۳۰ مرکز افزایش می‌یابد.

پرویز قزلباش با بیان اینکه تزریق واکسیناسیون در استان زنجان به خوبی انجام می‌شود، گفت: تزریق واکسن بر اساس رنج سنی و با برنامه ریزی در استان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکنون ۶۰ درصد از زنجانی‌ها واکسن کرونا را دریافت کردند که به تربیت براساس برنامه تزریق واکسن به گروه‌های سنی تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در ۲۰ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان انجام می‌شود، گفت: تعداد این مرکز طی هفته جاری به ۳۰ مرکز افزایش می‌یابد.

قزلباش بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی روزهای گذشته شاهد کاهش کرونا در استان هستیم.

وی با بیان اینکه از هفته آینده سالمندان بالای ۶۵ سال سن در استان واکسینه می‌شوند، ابراز داشت: افراد باید در سامانه سیب ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۴۴۹ بیمار کرونایی بر اثر ابتلاء به کرونا در استان فوت کردند، تاکید کرد: بخش سرپایی بیماری در استان روند کاهشی داشته و نسبت به هفته گذشته شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها بیش از ۲۱ درصد کاهش یافته است.

قزلباش با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده در وضعیت نارنجی هستند، گفت: شهرستان‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما