روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

"بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات"

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷۹
بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات
با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،متن بیانیه به شرح زیر اعلام نمود : 
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق های رای آنها تعیین می شود. مردم ما می دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. 
با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است  و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فرهنگیان استان زنجان با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته، دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند.
برای افزایش مشارکت عمومی و در راستای تربیت شهروندانی مسئول، آموزش و پرورش استان زنجان نهایت تلاش خود را برای افزایش حس مسئولیت پذیری، افزایش آگاهی سیاسی – اجتماعی و تبیین ارزش و اهمیت انتخابات در میان دانش آموزان رای اولی مصروف داشته و همه ی رای اولی ها  را برای دمیدن شور انتخاباتی در لایه های جامعه دعوت خواهد کرد .

امید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامهای روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز