در انتخابات رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان:

ایران رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۰۵۸۷
ایران رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شد
در انتخابات رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا اقیانوسیه محمد پرگر از ایران ریاست کنفدراسیون را بدست آورد و نائب رئیسی آن به احمد فاضل از بحرین رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  انتخابات رئیس و دبیرکل کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در پ دوازدهمین کنگره این کنفدراسیون با حضور مجازی و غیرمجازی ۲۵ نماینده از کشورهای این قاره در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ در انتخابات رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا اقیانوسیه محمد پرگر از ایران، داوید پیترز از استرالیا و احمد فاضل از بحرین برای کرسی ریاست نامزد شده بودند که پرگر ۹ رای، پیترز ۶ رای و فاضل ۲ رای را کسب کرد و ریاست کنفدراسیون به ایران و نائب رئیسی آن نیز به بحرین رسید.

نمایندگان ۹ کشور برای شرکت در این کنگره و انتخابات به صورت حضوری و نمایندگان  ۱۶ کشور نیز به صورت آنلاین دنبال کردند.

افغانستان ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کره ، قرقیزستان ، مالزی ، تایلند و ازبکستان ۹ کشوری بودند که نمایندگان آنها در کنگره به صورت غیرمجازی حضور داشتند و کشورهای استرالیا ، چین تایپه ، ژاپن ، هند ، قزاقستان ، کویت ، اردن ، لبنان ، مغولستان ، فلسطین ، بحرین و پاکستان آنلاین به انتخابات پیوستند.

 

نظر شما