مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

افتتاح ۳ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان سلطانیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۸۸۵۵
افتتاح ۳ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان سلطانیه
سه واحد مسکن مددجویی با حضور امام‌جمعه ،فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و مسئولین شهرستانی و با حضور خیر نیکوکار سید رئوف احمدی بهره‌برداری وبه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تأمین مسکن برای مددجویان از اولویت‌های اصلی  کمیته امداد ویکی از سه ضلع توانمند ساز مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت  داشتن مسکن مقاوم است،افزود: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی ریاست کمیته امداد کشور زمینه ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد فراهم‌شده است.به‌طوری‌که در سال گذشته بیش از سه هزار648قلم خدمت مسکن به ارزش 24میلیارد700میلیون تومان به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

صفری  با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد و ساخت مسکن مددجویان در قالب تعمیرات کلی و جزئی، ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی و پرداخت اجاره‌بهای منزل صورت می‌گیرد، افزود: با بررسی‌هایی که امدادگران به‌صورت مستمر و دوره‌ای از محل زندگی مددجویان انجام می‌دهند، نیازهای آن‌ها شناسایی و بر همین اساس خدمات در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان فقط از طریق اعتبارات امداد اجرایی نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه به علت فرهنگ نوع‌دوستی که در بین مردم استان وجود دارد، کمیته امداد استان با کمک خیرین نیکوکار برای خانواده‌های نیازمند مسکن احداث می‌کند که امروز شاهد افتتاح سه مسکن مددجویی با حضور خیر محترم در شهرستان سلطانیه بودیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته مبلغ چهار میلیارد و 580 میلیون ریال از محل اعتبارات مقاوم‌سازی و کمک‌های خیر ارجمند سید رئوف احمدی  برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور هزینه شده است.

صفری افزود : از سوی خیر محترم جناب آقای احمدی 9 واحد مسکن ایتام جهت احداث تقبل والحمدلله همه آنها به بهره برداری رسیده است .

مدیرکل کمیته امداد استان  ضمن قدردانی از مشارکت مردم شریف استان زنجان  در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از همه خیران و نیکوکاران برای کمک به احداث مسکن مددجویان در قالب طرح نهضت مسکن تأکید کردوافزود:خیرین می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 33116کمک‌های خود را در طرح‌های مختلف برای کمک به خانواده‌های نیازمند اعلام نمایند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز