به دنبال اجرای مصوبه کاهش ساعات اداری وتعطیلی روز های پنجشنبه ؛

برق ۳۵ اداره دولتی به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی برق قطع شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۶۰۳۱
برق ۳۵ اداره دولتی به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی برق قطع شد
رزمایش ارزیابی وکنترل مصرف برق ساختمانهای اداری استان همزمان با اجرای مصوبه هیات دولت و بخشنامه استانداری زنجان مبنی بر کاهش ساعات کار اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه برگزار می شود و در مدت اجرای این طرح مرکز پایش بار وانرژی استان نیز بادقت رفتار مصرفی ادارات استان را از طریق کنتورهای هوشمندنصب شده رصد می کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ از ابتدای اجرای طرح کاهش ساعات اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه دفتر مدیریت مصرف این شرکت تعداد 631کنتور برق هوشمندادارات استان زنجان را بصورت لحظه ای مورد پایش قرار داده و با همکاری ممیزان انرژی مستقر در امورهای دهگانه این شرکت  تعداد159بازدید سرزده  از اداراتی که مجهز به کنتور برق هوشمندنیستند اقدام شد. در همین رابطه به 9 اداره بدلیل عدم رعایت مصوبه کاهش مصرف برق اخطاریه قطع برق صادر و انشعاب برق تعداد 35 اداره دولتی بدلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی قطع شد.
گفتنی است در این مدت از اجرای طرح یادشده تعداد 502 مورد تماس تلفنی با اداراتی که 50درصد از مصرف برق خود را کاهش نداده نبودند گرفته شد و تذکرات لازم ارائه گردید.
شایان ذکر است  4000مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان ما برابر با مصرف برق ده هزار مشترک خانگی است.می توان گفت: با اجرای کامل این مصوبه در سطح استان زنجان، شاهد حذف خاموشی 10000 مشترک در روزهای شنبه تا چهارشنبه و 20000 مشترک در روزهای پنج شنبه خواهیم شد.
در همین خصوص رزمایش ضربتی ممیزان انرژی با همراهی اکیپ های عملیاتی و با فرماندهی مهندس علیزاده رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل بحران استانداری زنجان  با اهدف پایش وکنترل مصرف ادارات و در صورت عدم رعایت تعدیل مصرف قطع برق اداره و حذف بارمصرفی به محض پایان وقت اداری در ساعت13و نیز روزهای پنج شنبه در دومرحله برگزار خواهد شد.
مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از بانک ها و ادارات استان نیز خواست بعد از ساعت اداری، وسایل سرمایشی و سایر وسایل غیرضروربرقی را خاموش ، و چنانچه دارای مولدهای اضطراری برق هستند وارد مدار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز